Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Never Again
Zerknij na strone główną

Ksiega Gości



Dodaj mnie do Ulubionych :)



O mnie


Licznik: 125916

Linki
fajne stronki
blog o mnie
moj blog o gwiazdach
opo linki
blog linki o gwiazdach
blog o lince
blog linki o nt
blog klaudi
warto wejść
moje gimnazjum
youtube
killerpilze
killerpilze



Ulubieni




















Archiwum
2007
Wrzesień
Sierpień
Lipiec



powered by: blog4u.pl

Tytuł tej notatki: Never Again
Napisane dnia: 18/08/2007 16:28:34
Autor: kinga :)
Tylu skomentowało: [Powrót]
Spróbuj i ty: Komentuj jeśli ci się podoba


tekst piosenki Never again - Kelly Clarkson

 

I hope the ring you gave to her
Turns her finger green
I hope when you’re in bed with her
you think of me
I would never wish bad things
But I don’t wish you well
Could you tell
By the flames that burned your words
I never read your letter
Cause I knew what you’d say
Give me that Sunday school answer
Try and make it all okay

 

Does it hurt
To know I'll never be there
bet it sucks
to see my face everywhere
It was you
Who chose to end it like you did
I was the last to know
you knew
exactly what you were doing
Don’t say
You simply lost your way
She may believe you
But I never will
Never again


If she really knows the truth
She deserves you
A trophy wife Oh, how cute
Ignorance is bliss
But when your day comes
And he’s through with you
And he’ll be through with you
You’ll die together, but alone
You wrote me in a letter
You couldn’t say it right to my face
Well, give me that Sunday school answer
Repent yourself away


Does it hurt
To know I'll never be there
bet it sucks to see my face everywhere
It was you
Who chose to end it like you did
I was the last to know
you knew
exactly what you were doing
Don't say
You simply lost your way
They may believe you
But I never will
Never again


Never again will I hear you
Never again will I miss you
Never again will I fall to you
Never
Never again will I kiss you
Never again will I want to
Never again will I love you
Never!


Does it hurt
To know I'll never be there
Bet it sucks
To see my face everywhere
It was you
Who chose to end it like you did
I was the last to know
you knew
exactly what you were doing
Don’t say
You simply lost your way
They may believe you
But I never will
I Never Will
I never will
Never again

 

 

Tłumaczenie Kelly Clarkson Never again


"Nigdy więcej"

 

Mam nadzieję, że dzwonek, który jej dałeś
Sprawia, że jej palec robi się zielony
Mam nadzieję, że kiedy jesteś z nią w łóżku
Myślisz o mnie
Nigdy nie życzyłabym złych rzeczy
Ale nie życzę Tobie dobrze
Czy mógłbyś powiedzieć
Używając płomieni, które spaliły Twoje słowa
Nigdy nie przeczytałam Twojego listu
Bo wiedziałam co w nim było
Daj mi tą odpowiedź z niedzielnej szkółki
Spróbuj i spraw, żeby wszystko było OK.

 

Czy to boli
Świadomość tego, że nigdy tam nie będę
Sadzę, że jest to beznadziejne
Widzenie wszędzie mojej twarzy
To byłeś Ty
Ten, który zdecydował o zakończeniu, tak jak Ty to zrobiłeś
Byłam ostatnią, która się o tym dowiedziała
Wiedziałeś co dokładnie robiłeś
Nie mów
Że po prostu się zapomniałeś
Może ona uwierzy
Ale ja nigdy
Nigdy więcej

 

Jeśli naprawdę zna prawdę
Zasługuje na Ciebie
Zdobyta żona, och, jak słodko
Ignorancja jest rozkoszna
Ale kiedy nadchodzi Twój dzień
A on jest z Tobą
I będzie z Tobą
Umrzecie razem, choć osobo
Napisałeś mi o tym w liście
Nie potrafiłeś mi tego powiedzieć prosto w twarz
Cóż, daj mi tą odpowiedź ze szkółki niedzielnej
Żałuj, że odszedłeś

 

Czy to boli
Świadomość tego, że nigdy tam nie będę
Sadzę, że jest to beznadziejne
Widzenie wszędzie mojej twarzy
To byłeś Ty
Ten, który zdecydował o zakończeniu, tak jak Ty to zrobiłeś
Byłam ostatnią, która się o tym dowiedziała
Wiedziałeś co dokładnie robiłeś
Nie mów
Że po prostu się zapomniałeś
Może oni uwierzą
Ale ja nigdy


Nigdy więcej

Nigdy więcej Cię nie usłyszę
Nigdy więcej nie będę za tobą tęsknić
Nigdy więcej nie będę przy Tobie
Nigdy
Nigdy więcej Cię nie pocałuję
Nigdy więcej nie będę chciała
Nigdy więcej nie będę Cię kochać
Nigdy!

 

Czy to boli
Świadomość tego, że nigdy tam nie będę
Sadzę, że jest to beznadziejne
Widzenie wszędzie mojej twarzy
To byłeś Ty
Ten, który zdecydował o zakończeniu, tak jak Ty to zrobiłeś
Byłam ostatnią, która się o tym dowiedziała
Wiedziałeś co dokładnie robiłeś
Nie mów
Że po prostu się zapomniałeś
Może oni uwierzą
Ale ja nigdy
Ja nigdy
Ja nigdy
Nigdy więcej.

 

 


Głosuj (0)





siemciunia :) fajny blogasek...słuchaj jest taka sprawa...chcę pisac książkę na blogu ale nie mam tematu...może masz jakiś pomysł? Jeśli tak wejdź na mojego bloga i napisz! dzięki swojej propozycji możesz zostac.... GŁÓWNYM BOHATEREM !!! zapraszam i pozdrawiam :* :)
blakusia 18/08/2007 17:53:55
| brak www IP: 83.6.55.209